Dlaczego na trzy, skoro na dwa? POD PATRONATEM EPOZNAN.PL
Każda scena spektaklu „Wesele. Poprawiny” w reżyserii Marcina Libera mogłaby stać się impulsem do dyskusji. Z nieprzebranego bogactwa tematów, które wywołuje spektakl będący jednocześnie przykładem teatru krytycznego i odwołaniem do polskiej tradycji i obyczajowości, pragniemy wybrać jeden, szczególnie nam, jako teatrowi tańca, bliski. Przed kolejną prezentacją „Wesela. Poprawin” zapraszamy na spotkanie poświęcone jego niezwykłej strukturze ruchowej. Bo przecież, odnosząc się do polskich zabaw weselnych, a jednocześnie będąc interpretacją dramatu Wyspiańskiego, „Wesele. Poprawiny” zderza co najmniej dwa języki tańca – współczesnego i ludowego. Co łączy szalonego oberka z chocholim tańcem? – o to zapytamy naszych ekspertów, opiekunkę choreografii do spektaklu Iwonę Pasińską oraz Leszka Rembowskiego, znawcę stylów i technik polskich tańców ludowych i narodowych. • zobacz więcej informacji o Centrum Kultury Zamek
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||